Ruilen en garantie

Product(en) retourneren, hoe?

  1. U schrijft op het faktuur/pakbon de naam van rekeninghoudende en het rekeningnummer waar u het geld op terug gestort wil hebben. 
  2. U stuurt uw pakket op naar Yshop / Bedbad, het adres is hier onder te vinden. 
  3. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen maken wij het orderbedrag minus de verzendkosten over. (let op: dit geldt ook bij gratis verzendingen)

    Uitzonderingen
    : Bij ruilen of een tegoedbon vergoeden wij in de meeste gevallen deverzendkosten van onze kant, neem hiervoor contact op.

Verkeerd artikel ontvangen

Controleer altijd of de door u ontvangen bestelling hetzelfde is als wat u besteld heeft. Mocht u per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan wat u besteld heeft, willen wij u vragen het artikel binnen 14 werkdagen terug te sturen. Het is fijn om vooraf contact op te nemen met Yshop. U mag het artikel gefrankeerd terug sturen.

De door u betaalde kosten voor het terugsturen van het verkeerde artikel worden na ontvangst van het pakket, wanneer dit aan de voorwaarden voldoet, teruggestort op een door u vermeld rekeningnummer.
 
Let op: het artikel moet in goede staat en indien mogelijk in originele verpakking worden teruggestuurd. Wij willen u ook verzoeken een kopie van de bijgevoegde pakbon mee terug te sturen.

Retourneren van beschadigde artikelen

Neem graag contact met ons op alvorens een artikel te retourneren. Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen we u naar de veelgestelde vragen over Garantie.

U kunt de meeste artikelen die u bij ons gekocht heeft, tegen wettelijke voorwaarden retourneren binnen maximaal 14 dagen, dit mag zonder opgaaf van reden. De kosten van het retourneren zijn alleen voor ons indien het een verkeerd product betreft of een andere ons verwijtbare reden, neem in geval van twijfel contact met ons op. In alle andere gevallen zijn de kosten voor het retourneren voor u.

Let op! Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice. tel 013-8894442, of via ons contactformulier. Vermelding van uw ordernummer versnelt onze service aanzienlijk.

Garantie

Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt. Voor kleine problemen vindt u vaak een oplossing in de handleiding van het artikel. Uiteraard kunt u voor al uw vragen met betrekking tot een artikel onze klantenservice benaderen info@babyandkidsplanet.nl of tel: 00900-4445559 (10cent per minuut).

Yshop staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Naast deze garantiebepalingen blijven wettelijke garantiebepalingen van kracht. Een eventueel door Yshop als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten die de consument jegens Yshop kan doen gelden op grond van de wet en de overeenkomst op afstand. Een eventueel door de fabrikant of de importeur verleende garantie doet niets af aan de rechten die de consument jegens het bedrijf kan doen gelden op grond van de wet, de overeenkomst op afstand en de door het bedrijf verleende garantie.

Uitgesloten van garantie is in elk geval:
1. Vocht- of waterschade:
2. Schade door ondeugdelijk gebruik: