veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Als U bent ingelogd kunt U klikken op de button mijn account. Naast het tabblad "mijn account"
ziet U het tabblad Orderhistorie. U vindt hier de volgende gegevens:

Ordernummer
Het ordernummer van de bestelling die U geplaatst heeft. Vermeld altijd bij alle correspondentie dit
nummer. Het verhoogd de snelheid waarmee we U kunnen helpen.

Orderdatum
De datum waarop U de bestelling heeft geplaatst.

Totaalbedrag
Alle kosten inclusief eventueel rembours welke met de order samenhangen.

Orderstatus
De status waarin uw order zich bevind, we kennen de volgende statussen:

Bestelling
 
U heeft nog de mogelijkheid wijzigingen aan ons door te geven per email.
In behandeling
 
U bestelling wordt gereed gemaakt, het wordt besteld bij de leverancier
of hij wordt gepickt.
Te versturen
 
Het pakket staat gereed om te verzenden. Normaliter wordt het pakket
dan die dag ook daadwerkelijk verzonden.
Verzonden
 
Het pakket is naar de transporteur, U kunt het pakket elk moment
verwachten.
Geannuleerd
 
De bestelling is door U of ons geannuleerd. Hierover is altijd overleg
geweest, hetzij via email, of telefonisch.
Te crediteren
 
Het bedrag van de bestelling wordt aan U overgemaakt. Onze boek-
houding  is hier nog mee bezig.
Gecrediteerd Het bedrag is door onze boekhouding terug aan U overgemaakt.
Betaling niet voldaan
 
U heeft voor vooruitbetaling gekozen, of via Docdata (creditcard). 
De betaling is nog niet bij ons binnen.
Betaling geannuleerd

 
U heeft tijdens het betalingsproces de procedure afgebroken, of er heeft
een te tijd gezeten om het betaalproces af te werken. Dit laatste gebeurd
vanwege veiligheidsreden.