bestellen

Een bestelling plaatsen

Bestellen gaat via een paar eenvoudige stappen.

Account aanmaken
Om te kunnen bestellen heeft u een account nodig, deze wordt tijdens het afrekenproces met U doorlopen. U kunt dus zonder account artikelen bekijken en in het winkelmandje stoppen, pas als U wilt gaan afrekenen wordt de account aangemaakt. Nieuwe klanten ontvangen een email op het opgegeven
email adres dat u bent aangemeld.

Hebt U zich eerder als klant aangemeld, kunt u met uw account gegevens inloggen binnen
het kader “Bent u reeds klant”.

Mocht U uw accountgegevens kwijt zijn kunt U deze eenvoudig opnieuw aanvragen door in het
kader “weet u uw toegangscode niet”  uw email adres in te geven. U ontvangt dan een email met
uw account gegevens.

Bestellen
Klik bij het gewenste artikel op ‘bestellen’.  Bovenin en/of in de linkerkolom van het scherm ziet u
uw winkelwagentje met de artikelen die u gaat bestellen.

Winkelwagentje
Als U klaar bent met bestellen klikt U op naar kassa. Hier ziet U een overzicht van de artikelen
die U bestelt hebt. Hier ziet U (na aanmelding) ook de eventueel te betalen verzendkosten.
Eventuele rembourskosten worden pas berekend nadat U daadwerkelijk voor betaling bij
aflevering hebt gekozen.

Meerdere artikelen

Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles
in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval de gelijk aan
die van het artikel met de langste levertijd.

Aflevergegevens
U kunt hier aangeven wat het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander
afleveradres wenst te gebruiken kunt u dit hier wijzigen. Het factuuradres is het adres van uw
account.
 
Ordergegevens
Hier ziet U de volledige order. Controleer deze gegevens goed. Indien U nog wat wilt wijzigen
klik dan op de knop ‘ga terug’. Indien alles goed is klik op de knop ‘ga verder’.

Betaalgegevens
Selecteer de gewenste betaalwijze. U komt afhankelijk van uw keuze in een betaalmenu. Volg
de aanwijzingen op het scherm. U ontvangt van ons een email ter bevestiging van de bestelling.
Zodra uw betaling is ontvangen is de bestelling definitief.

Uw factuur

Uw pakbon is uw factuur
Bij uw bestelling ontvangt u altijd een pakbon/factuur.  
 
Een kopie factuur
Voor uw administratie kunt u altijd een exacte kopie van uw factuur aanvragen. Stuur ons hiervoor een email met vermelding van het ordernummer. Zonder dit ordernummer kunnen we u geen kopie van de pakbon/factuur toezenden. De gegevens op deze kopie kunnen niet veranderd of aangepast worden.

betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons op één  van de volgende manieren betalen:

Via iDEAL
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligings methodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Via overboeking
U verzorgt zelf de betaling in dit geval gaan wij pas tot verwerking van de bestelling over als de betaling ontvangen is. Het kan tot ongeveer 5 werkdagen duren voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op de site vermeld staan. U vindt onze betaalgegevens op de bevestigings e-mail die u na de geplaatste bestelling van ons ontvangt.

Onze bankgegevens bij vooruit betalen: 

Rekeninghouder

Kiby

Rekeningnummer NL36INGB0006146068
Bank ING Bank
Plaats Goirle
   
IBAN NL36INGB0006146068 
BIC INGBNL2A

Let op ! in het geval van internet- of telebankieren! Voldoe uw betalingen altijd per bestelling en vermeld het bestelnummer als betalingskenmerk. Als u meerdere openstaande bedragen bij elkaar optelt om zo alles in één keer te voldoen, kunnen we namelijk niet garanderen dat de betaling correct verwerkt wordt.

  
Creditcard (Visa, MasterCard).
In samenwerking met docdata payments kunt U uw bestelling ook betalen in een beveiligde omgeving (SSL) met creditcard . Tijdens het betalen met de creditcard wordt tevens uw cv2 code gevraagd. Dit is het driecijferig nummer achterop uw creditcard (Visa en MasterCard), of het viercijferige nummer aan de voorkant van uw creditcard (American Express). Klik voor meer info op het vraagteken in het betaalmenu.

Rembours
U kunt er ook voor kiezen te betalen aan onze vervoerder (rembours). Er worden hier extra kosten in rekening gebracht voor alle bestellingen binnen Nederland. Naar België en Duitsland is onder rembours verzenden niet mogelijk. Echter zitten hier wel voorwaarden aan verbonden. Helaas komt het regelmatig voor dat een rembours bestellingen niet serieus is. Gezien het feit dat de rembourskosten enorm hoog zijn, willen wij deze kosten bij een foutieve levering of een weigering voorkomen. Daarom doorlopen wij de volgende stappen. 

  1. Wanneer wij uw bestelling ontvangen zorgen wij er voor dat deze compleet is voor verzending.
  2. Uw adres wordt d.m.v. een mail gecontroleerd en er wordt nogmaals gevraagd of u de order wilt ontvangen.
  3. De order zal de volgende dag worden bezorgd onder rembours.

Wanneer het adres achteraf toch verkeerd blijkt te zijn, of een weigering plaats heeft gevonden, zullen wij deze kosten in rekening brengen. Het is niet de bedoeling om u als klant af te schrikken. Echter willen wij voortijdig deze controle uitvoeren, zodat u achteraf niet met onverwachte kosten zit. 

De extra verzend/betaal kosten voor rembours bedragen € 5,50.